۱۳۸۷ تیر ۱۴, جمعه

نیستم، نمیخواهم!

در فکرم که با چه زبانی به دوستان اینور و آنوری خود در وب حالی کنم که من دیگه نیستم، وبلاگ قبلی را حدودا یه ماه میشه نرفتم سراغش، جواب ایمیلهام رو در ایمیل قبلیم نمیدم و با هیچکس چت نمیکنم اما باز دست بردار نیستند. هر روز ایمیلی دریافت میکنم که منو به یه خراب شده در وب دعوت میکنند که به جمع دوستان بپیوندم و یه کار روزانه دیگر به کارهای اینترنتیم اضافه کنم. والله دیگه وقتی برام نمونده که صرف کارهای دیگه بکنم، این ترم 5 واحد افتادم و در آستانه مشروط شدن هستم، آخه خدا رو خوش میاد؟ چرا نمیفهمند که اگر میخواستم مثل قبل فعال باشم لااقل وبلاگ قبلی رو یه آپ میکردم، اونها که نمیدونن وبلاگ جدید زدم!
رسما اعلام میکنم که جز در این وبلاگ، در هیچ خراب شده دیگری اقدام به فعالیت نخواهم نمود، نوشتن این و فید خوانی روزانه به اندازه کافی وقتم را میگیرد. اگر دیدید که اکانت توئیتر ساخته ام، فقط به خاطر آموزش سفارشی کردن گرافیک در توئیتر بود که گفتم یه مثال عینی هم زده باشم و بس...!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر