۱۳۸۷ تیر ۱۳, پنجشنبه

طراحی توئیترتان را سفارشی کنید

حتما شما هم همچون اکثریت کاربران و دوستداران توئیتر مایل هستید که گرافیک صفحه توئیتر مربوط به خودتان را به نحوی طراحی کنید و آنرا برای خودتان سفارشی نمائید. هر بار که میبینم کاربری در توئیتر پس زمینه ای برای صفحه مربوطه اش میگذارد، از دیدن آن لذت نمیبرم چون یا انداازه آن کوچکتر از حدی است که تمام صفحه را بگیرد و یا بزرگتر است و نیز با محیط توئیت سازگاری از نظر گرافیکی ندارند. در این مطلب قصد دارم تا نحوه سفارشی کردن توئیتر را برایتان شرح دهم. هم اکنون من برای توئیتر خودم تغییراتی را که در زیر شرح خواهم داد، اعمال کرده ام.





پس زمینه اصلی:

برای طراحی این بخش یک تصویر خالی به سایز 1900 در 1600 پیکسل با برنامه دلخواهتان تهیه کنید. این سایز همه مقادیر رزولوشن را پر خواهد نمود اما سازهای کوچکتر شاید در صحنه ای بزرگتر، همه صفحه را پر نکند.



بخش HEADER:

هدری که طارحی میکنید باید دقیقا 100 پیکسل درازا داشته باشد چون در این اندازه میتواند به شکل مناسبی نمایش شود و ایزهای کوچکتر و بزرگتر یک نمای بد را به صفحه خواهند داد. همچنین میتوانید در فضای خالی سمت چپ، سایدباری برای معرفی خودتان به اندازه 200 تا 250 پیکسل در 350 تا 450 پیکسل قرار دهید.



نکته: وقتی که کار طراحی به اتمام رسید و تصویر را ذخیره نمودید باید از یک نکته مطمئن شوید و آن اینکه حجم آن فایل از 800 کیلو بایت باید کمتر باشد، در غیر این صورت نمیتوانید آنرا در توئیتر آپلود کنید.

برای تغییر پس زمینه به تصویر طراحی شده توسط خودتان به منوی Settings از توئیتر و سپس Design رجوع کنید. گزینه custom style را انتخاب و سپس تصویرتان را آپلود کنید.

حال که من توئیتر خودم را با این روش سفارشی کرده ام، مایلم تا توئیتر شما را هم در صورت استفاده از این روش مشاهده کنم، همچنین در صورت تمیل میتوانید من را در توئیتر دنبال نمائید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر