۱۳۸۷ تیر ۱۲, چهارشنبه

3 سرویس کوتاه کننده

با سه سرویس که هر کدام چیز خاصی را کوتاه میکنند در زیر آشنا خواهید شد!

 1- سرویس TinyUrl: مطمانا خیلی از شما با سرویس TinyUrl آشنا هستید و یا حداقل نام آنرا شنیده اید. یک سرویس کوچک کننده ا کوتاه کننده که در هنگام توئیت نمودن بسیار کاربرد بالائی خواهد داشت. همچنین این سرویس یک bookmarklet زیبا دارد که میتوانید آنرا به نوار ابزار مرورگر خود اضافه کنید و به شما این امکان را میدهد تا فقط با دو کلیک، url ها را کوتاه نمائید.


2- سرویس TinyPaste: سرویس بسیار کاربردی دیگر، مخصوصا برای کاربران توئیتر که دارای محدودیت 140 کاراکتری برای توئیت کردن میباشند، سرویس TinyPaste میباشد. این سرویس این امکان را به شما میدهد تا با وارد کردن یک متن بلند در فضای معین شده، لینکی که به آن نوشته بلند ارجاع میشود را تهیه نمائید و از این طریق خواهید توانست تا نوشته های بلند خود را توئیت نمائید. همچنین یک افزونه خوب برای فایرفاکس دارد که TinyPaste را به رایت کلیک ماوستان می افزاید.


3- سرویس TinySong: سرویسی است که به شما امکان میدهد تا یک آهنگ را تایپ کنید و یک لینک کوتاه و قابل اشتراک را دریافت کنید و از این طریق میتوانید آهنگ مورد نظرتان را به آسانی به اشتراک بگذارید. هرگاه آدرس آهنگی را وارد کنید و Enter بزنید جستجوهای مربوط به آن آهنگ نمایش خواهند شد و شما میتوانید با کلیک بر روی یک آهنگ کلیک کنید تا لینکتان تولید شود. جستجوی آهنگ این سرویس به قدرت Grooveshark، یک سرویس اشتراک آهنگ جالب، انجام میگیرد.






 هر کدام از این سه سرویس میتوانند کاربردهای زیادی را در زندگی مجازی و روزانه ما داشته باشند.

بی ربط: اینروزها همه از خوبی های بلاگر لذت میبرند، شما چطور؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر